Prestasi Piagam Pelanggan - PDT Kerian
Top Header Kerian Content ms
Menu Kerian 3rd Level Content ms
Breadcrumb
Prestasi Piagam Pelanggan kerian content
PRESTASI PIAGAM PELANGGAN
No |
Piagam Pelanggan |
JAN - MAC |
APRIL - JUN |
JULAI- SEPT |
OKT- DIS |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Mengeluarkan keputusan lesen hiburan dan penulis rayuan dalam masa 3 hari selepas menerima semua ulasan daripada Jabatan / Agensi yang berkaitan. |
100% |
|
||
4/4 |
|
||||
2. |
Memproses dan menerima kutipan bayaran Rancangan Perumahan Awam (RPA) sepanjang masa waktu pejabat dalam masa 5 minit. |
100% |
|
||
60/60 |
|
||||
3. |
Menerima bayaran Hasil Am (Lesen Hiburan, Lesen Minuman Yang Memabukkan, Jualan Borong, Sewa Rumah Kerajaan, Cagaran dan pelbagai yang berkaitan) sepanjang masa waktu pejabat yang akan diproses dalam masa 5 minit. |
100% |
|
||
16/16 |
|
||||
4. |
Memberi keputusan (pertimbangan, penolakan dan kelulusan) permohonan Rumah Kerajaan dalam masa 2 minggu. |
100% |
|
||
5/5 |
|
** Prestasi Piagam akan dikemaskini (3) bulan sekali.
splask client charter content
floating menu kerian content v1 ms
PERKHIDMATAN
PERKHIDMATAN
PAUTAN PANTAS