Top Header Kerian Content ms

p

Tel: 05 716 1963 Faks: 05 716 2399

e
HOME

PORTAL RASMI

PEJABAT DAERAH DAN TANAH KERIAN

Menu Kerian 3rd Level Content ms

Breadcrumb

Prestasi Piagam Pelanggan kerian content

PRESTASI PIAGAM PELANGGAN


 

No

Piagam Pelanggan

JAN - MAC

APRIL - JUN

JULAI- SEPT

OKT- DIS

1.

Mengeluarkan keputusan lesen hiburan dan penulis rayuan dalam masa 3 hari selepas menerima semua ulasan daripada Jabatan / Agensi yang berkaitan.

100%

 

4/4

 

2.

Memproses dan menerima kutipan bayaran Rancangan Perumahan Awam (RPA) sepanjang masa waktu pejabat dalam masa 5 minit.

100%

 

60/60

 

3.

Menerima bayaran Hasil Am (Lesen Hiburan, Lesen Minuman Yang Memabukkan, Jualan Borong, Sewa Rumah Kerajaan, Cagaran dan pelbagai yang berkaitan) sepanjang masa waktu pejabat yang akan diproses dalam masa 5 minit.

100%

 

16/16

 

4.

Memberi keputusan (pertimbangan, penolakan dan kelulusan) permohonan Rumah Kerajaan dalam masa 2 minggu.

100%

 

5/5

 

** Prestasi Piagam akan dikemaskini (3) bulan sekali.

 



splask client charter content

floating menu kerian content v1 ms

 

Footer ms