Piagam Pelanggan - PDT Pengkalan Hulu
Top Header Pengkalan Hulu Content ms
![]() |
Tel: 04 477 8224 / 04 477 0073 Faks: 04 477 8458 |
![]() |
pdtphulu[at]perak.gov.my |
HOME
PEJABAT DAERAH DAN TANAH PENGKALAN HULU
Menu Pengkalan Hulu 3rd Level Content ms
MENU UTAMA
- UTAMA
- PROFIL ORGANISASI
- WARGA JABATAN
- WARGA AWAM
- HUBUNGI KAMI
- INFORMASI PEJABAT DAERAH DAN TANAH
Breadcrumb
piagam pelanggan pengkalan hulu content ms
PIAGAM PELANGGAN
KHIDMAT PENGURUSAN
Anda adalah pelanggan kami, kami akan berusaha memberikan perkhidmatan yang adil , berkualiti, cekap, layanan mesra dan kepuasan pelanggan sentiasa diutamakan. Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan seperti berikut :
Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh satu (1) hari dan jawapan rasmi akan diberikan dalam tempoh empat belas (14) hari.
Menyediakan baucer bayaran bagi pembelian dan perkhidmatan dalam masa enam (6) hari bekerja dan
Menghayati serta mengamalkan nilai - nilai murni dan etika kerja yang didokong oleh perkhidmatan awam .
PENTADBIRAN TANAH
Anda adalah pelanggan kami, kami akan berusaha memberikan perkhidmatan yang adil , berkualiti, cekap, layanan mesra dan kepuasan pelanggan sentiasa diutamakan. Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan seperti berikut :
Mendaftar dengan segera permohonan tanah
Mendaftar perserahan urusniaga dan bukan urusniaga dalam tempoh 24 jam bagi setiap satu serahan
Mengeluarkan Sijil Carian Rasmi dalam tempoh satu (1) hari bekerja.
Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh satu (1 hari bekerja dan jawapan rasmi akan dikeluarkan dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja.
UNIT PEMBANGUNAN LUAR BANDAR
Bahawa " Kecemerlangan Budaya Kita " Kami berikrar akan memberikan perkhidmatan yang sentiasa cemerlang dalam semua aspek berkaitan dengna bidang tugas dan tnaggunggjawab kami.Selaras dengan ini maka kami akan memenuhi ketetapan - ketetapan berikut :
Merancang dan mengemukakan cadangan projek pembangunan kepada jabatan / agensi berkaitan untuk mendapatkan peruntukan .
Melaksana, mengawasi , memantau , menyelaras dan menyiapkan projek- projek pembangunan dalam tempoh yang ditetapkan .
Memberi jawapan dalam tempoh empat belas (14) hari keatas setiap aduan yang dikemukakan oleh orang ramai.
floating menu pengkalan hulu content v1 ms
PERKHIDMATAN
PERKHIDMATAN