Top Header Kerian Content ms

p

Tel: 05 716 1963 Faks: 05 716 2399

e
HOME

PEJABAT DAERAH DAN TANAH KERIAN

Menu Kerian 3rd Level Content ms

Breadcrumb

Prestasi Piagam Pelanggan kerian content

PRESTASI PIAGAM PELANGGAN


 

No

Piagam Pelanggan

JAN - MAC

APRIL - JUN

JULAI- SEPT

OKT- DIS

1.

Mengeluarkan keputusan lesen hiburan dan penulis rayuan dalam masa 3 hari selepas menerima semua ulasan daripada Jabatan / Agensi yang berkaitan.

100%

100%

 

8/8

11/11

 

2.

Memproses dan menerima kutipan bayaran Rancangan Perumahan Awam (RPA) sepanjang masa waktu pejabat dalam masa 5 minit.

100%

100%

 

485/485

454/454

 

3.

Menerima bayaran Hasil Am (Lesen Hiburan, Lesen Minuman Yang Memabukkan, Jualan Borong, Sewa Rumah Kerajaan, Cagaran dan pelbagai yang berkaitan) sepanjang masa waktu pejabat yang akan diproses dalam masa 5 minit.

100%

100%

 

86/86

50/50

 

4.

Memberi keputusan (pertimbangan, penolakan dan kelulusan) permohonan Rumah Kerajaan dalam masa 2 minggu.

100%

100%

 

3/3

4/4

 

** Prestasi Piagam akan dikemaskini (3) bulan sekali.

 



splask client charter content

floating menu kerian content v1 ms

 

Footer ms