Client's Charter Achievement - PDT Pengkalan Hulu
Top Header Pengkalan Hulu Content en
![]() |
Tel: 04 477 8224 / 04 477 0073 Fax: 04 477 8458 |
![]() |
pdtphulu[at]perak.gov.my |
HOME
PENGKALAN HULU DISTRICT AND LAND OFFICE
Menu Pengkalan Hulu 3rd Level Content en
MENU UTAMA
- HOME
- ORGANISATIONAL PROFILE
- STAFF
- PUBLIC
- CONTACT US
- DISTRICT AND LAND OFFICE INFORMATION
Breadcrumb
prestasi piagam pelanggan pengkalan hulu content en
CLIENT'S CHARTER PERFORMANCE JULY - AUGUST 2020
No |
Client's Charter
|
Implementation |
Ikut Tempoh Piagam |
Melebihi Tempoh Piagam |
Achievement Percentage |
1. |
Mendaftar dengan segera semua permohonan tanah. |
8 permohonan |
08 |
- |
100% |
2. |
Mendaftar perserahan urusniaga dan bukan urusniaga dalam tempoh 24 jam bagi setiap satu serahan. |
9 permohonan |
09 |
- |
100% |
3. |
Mengeluarkan Sijil Carian Rasmi dalam tempoh satu (1) hari bekerja. |
5 permohonan |
05 |
- |
100% |
4. |
Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan jawapan rasmi akan diberi dalam tempoh empat belas (14) hari. |
1 permohonan |
01 |
- |
100% |
Bil. |
Piagam Pelanggan
|
Perlaksanaan |
Ikut Tempoh Piagam |
Melebihi Tempoh Piagam |
Peratus Pencapaian |
1. |
Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh satu(1) hari dan jawapan rasmi akan diberi dalam tempoh empat belas(14) hari. |
0 permohonan |
00 |
- |
100% |
2. |
Menyediakan baucar bayaran bagi pembelian dan perkhidmatan dalam masa enam (6) hari bekerja. |
5 permohonan |
05 |
- |
100% |
3. |
Melaksana,mengawasi,memantau,menyelaras dan menyiapkan projek-projek pembangunan dalam tempoh yang ditetapkan. |
0 permohonan |
00 |
- |
100% |
*Prestasi piagam pelanggan akan dikemaskini (sebulan sekali)*
floating menu pengkalan hulu content v1 en
SERVICES