Client's Charter - PDT Pengkalan Hulu
Top Header Pengkalan Hulu Content en
![]() |
Tel: 04 477 8224 / 04 477 0073 Fax: 04 477 8458 |
![]() |
pdtphulu[at]perak.gov.my |
HOME
PENGKALAN HULU DISTRICT AND LAND OFFICE
Menu Pengkalan Hulu 3rd Level Content en
MENU UTAMA
- HOME
- ORGANISATIONAL PROFILE
- STAFF
- PUBLIC
- CONTACT US
- DISTRICT AND LAND OFFICE INFORMATION
Breadcrumb
piagam pelanggan pengkalan hulu content en
CLIENT'S CHARTER
MANAGEMENT SERVICE
Anda adalah pelanggan kami, kami akan berusaha memberikan perkhidmatan yang adil , berkualiti, cekap, layanan mesra dan kepuasan pelanggan sentiasa diutamakan. Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan seperti berikut :
-
Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh satu (1) hari dan jawapan rasmi akan diberikan dalam tempoh empat belas (14) hari.
-
Menyediakan baucer bayaran bagi pembelian dan perkhidmatan dalam masa enam (6) hari bekerja dan
-
Menghayati serta mengamalkan nilai - nilai murni dan etika kerja yang didokong oleh perkhidmatan awam .
LAND ADMINISTRATIVE
Anda adalah pelanggan kami, kami akan berusaha memberikan perkhidmatan yang adil , berkualiti, cekap, layanan mesra dan kepuasan pelanggan sentiasa diutamakan. Kami berjanji akan memberikan perkhidmatan seperti berikut :
-
Mendaftar dengan segera permohonan tanah
-
Mendaftar perserahan urusniaga dan bukan urusniaga dalam tempoh 24 jam bagi setiap satu serahan
-
Mengeluarkan Sijil Carian Rasmi dalam tempoh satu (1) hari bekerja.
-
Setiap aduan akan dikeluarkan akuan terima dalam tempoh satu (1 hari bekerja dan jawapan rasmi akan dikeluarkan dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja.
RURAL DEVELOPMENT UNIT
Bahawa " Kecemerlangan Budaya Kita " Kami berikrar akan memberikan perkhidmatan yang sentiasa cemerlang dalam semua aspek berkaitan dengna bidang tugas dan tnaggunggjawab kami.Selaras dengan ini maka kami akan memenuhi ketetapan - ketetapan berikut :
-
Merancang dan mengemukakan cadangan projek pembangunan kepada jabatan / agensi berkaitan untuk mendapatkan peruntukan .
-
Melaksana, mengawasi , memantau , menyelaras dan menyiapkan projek- projek pembangunan dalam tempoh yang ditetapkan .
-
Memberi jawapan dalam tempoh empat belas (14) hari keatas setiap aduan yang dikemukakan oleh orang ramai.
floating menu pengkalan hulu content v1 en
SERVICES