Client's Charter Achievement - PDT Kerian
Top Header Kerian Content en
Menu Kerian 3rd Level Content en
Breadcrumb
Prestasi Piagam Pelanggan kerian content
CLIENT'S CHARTER PERFORMANCE
No |
Piagam Pelanggan |
JAN - MAC |
APRIL - JUNE |
JULY- SEPT |
OCT- DEC |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Mengeluarkan keputusan lesen hiburan dan penulis rayuan dalam masa 3 hari selepas menerima semua ulasan daripada Jabatan / Agensi yang berkaitan. |
100% |
100% |
|
|
8/8 |
11/11 |
|
|
||
2. |
Memproses dan menerima kutipan bayaran Rancangan Perumahan Awam (RPA) sepanjang masa waktu pejabat dalam masa 5 minit. |
100% |
100% |
|
|
485/485 |
454/454 |
|
|
||
3. |
Menerima bayaran Hasil Am (Lesen Hiburan, Lesen Minuman Yang Memabukkan, Jualan Borong, Sewa Rumah Kerajaan, Cagaran dan pelbagai yang berkaitan) sepanjang masa waktu pejabat yang akan diproses dalam masa 5 minit. |
100% |
100% |
|
|
86/86 |
50/50 |
|
|
||
4. |
Memberi keputusan (pertimbangan, penolakan dan kelulusan) permohonan Rumah Kerajaan dalam masa 2 minggu. |
100% |
100% |
|
|
3/3 |
4/4 |
|
|
** Prestasi Piagam akan dikemaskini (3) bulan sekali.
splask client charter content
floating menu kerian content v1 en
SERVICES
PAUTAN PANTAS